Friday, June 3, 2011

tak pasal2 dapat wi-fi dalam rumah. best2! =)

Curhat by I E Z S M Y at 6/03/2011 02:23:00 PM
.

terima kasih encik technician muka ketat! sekali lagi awak datang rumah saya tukar modem. haha! maaf, saya bukan sengaja ye, modem ni yang entah kenapa rosak. tapi saya ingat orang lain yang datang repair. hehe. lepas ni awak jadi technician peribadi saya je lah. haha!

dan dia dah tukar modem dial up ke modem wireless. sebab: modem dial up tak ada stok. ok terima kasih lagi sekali, sebab tak payah susah2 aku nak kena cocok wayar kat laptop lagi dah. berselirat sana sini. dan lepas ni, kat mana2 je aku boleh ber-internet. tapi kat kawasan rumah je la ye.

kepada sapa2 nak guna internet, boleh la guna wi-fi kat rumah aku, ada kuota 3 laptop lagi. hehe. 1 jam aku caj RM 1o. okeh? murah lah tuu.. hahaha!!



ok baiii!!!



esok cutii!!! main boling lagi.. haishh..

1 curhat:

aishah on Saturday, June 04, 2011 1:13:00 AM said...

mahalnye..1rm da la sejam...:p

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting