Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 25, 2011

Boring ok... (-_-')

Curhat by I E Z S M Y at 6/25/2011 09:49:00 PM
.

semalam lepas belasah boling 3 frame, gi tengok cite ni...




Sinopsis filem Rasuk merupakan sebuah kisah seram yang membongkar misteri sebuah banglo Melayu lama. Banglo Melayu yang terbina sejak dari zaman pemerintahan Jepun itu kelihatan indah dan menarik serta aman dengan kehadiran penghuni silih berganti tanpa sebarang gangguan sehinggalah dengan kehadiran sepasang suami isteri Arman dan Melati.

Arman seorang pengarah fotografi bersama isterinya Melati, bersetuju untuk mendiami banglo tersebut kerana banglo itu cukup indah dan tenang, jauh dari hiruk pikuk kebisingan kota. Misteri bermula apabila Melati secara tidak sengaja telah terlanggar batu tanda yang terletak di kawasan rumah tersebut.

Setelah kejadian itu Melati sering berada dalam keadaan lemah dan mudah pengsan. Pelbagai kejadian aneh juga berlaku selepas itu. Zaiton, ibu Arman yang datang melawat Melati dan Arman telah meninggal dunia secara mengejut.

dan lepas tu, macam2 lah perkara pelik yang jadi. kena rasuk sampai lah ustaz datang tolong selamatkan Melati.

sumber



pemberitahuan: aku bukan peminat cite hantu. jadi ni bukan aku yang nak tengok. tapi si dia yang nak. gara2 terpengaruh dengan trailer yang cam best, si dia beria sangat nak tengok. jadi aku terpaksa teman si dia tengok. terpaksa ok! TERpaksa. jadi aku review lah sikit ye..sikit je..








it's a typical malay ghost story-boring-tak best-boleh tidur-ending cam hape entah-so lame-cliche










cukup lah tu. conclusion, korang tak payah tengok. rugi. aku? bukan duit aku pun. haha! lantak kan. baik korang gi tengok TRANSFORMER, lagi best.



ok dah bai!


0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting