Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 26, 2011

Bila hidung tersumbat....... T______T

Curhat by I E Z S M Y at 6/26/2011 11:00:00 PM
.

currently officially having a flu. best bro! alala shukenye! * mata ke atas, tangan ke dada. huh!

boling tetap main jugak. haha! selsema la sangat. tapi hampeh la main. bersimpang siur bola. kejap ke kiri kejap ke kanan. game hari ni macam entah hapa2 je. hape pun tak boleh! >(

dah sudah ber-boling, nak balik ke rumah singgah 7-E kat area rumah aku. sebab nak carik Milidon 650. tu ubat semua boleh. demam, selsema, pening, pening tension kecuali sakit perut sakit gigi. hehe.


masuk 7-E, melilau mata carik ubat tu, nasib jumpa, pergi cashier nak bayar, cashier perempuan. letak atas counter, tetiba dia tanya..

cik cashier: ni ubat untuk apa ye?
aku: aaa untuk demam lah.. *tetiba aku jadi blur sebab dia tanya soalan macamtu.
cik cashier: ooo bukan actifast yeh?
aku: ha? aaa yang ni pun boleh. lagi ok, cepat sikit.
cik cashier: oh lagi cepat ye? hmm..
aku: ?????????


serius aku tak boleh pikir apsal dia tanya soalan macamtu. bukan ke dia kerja kat 7-E patut tau kan produk2 barang2 yang di jual. buatnya ada orang tanya ubat untuk sakit ni sakit tu? tak kan segala sakit nak bagi actifast je kot. sakit sendi makan actifast? uhu. aku pun cerita kat si dia pasal ni. dan si dia kata.. "bengongnya..."

straight to the point. no tapis2. haha.

takpe lah dik, akak tak amik kisah pun, mungkin adik baru kerja kat situ, tak khatam lagi nak hafal barang2 kat situ. takpe2. slow2 ye.. tapi nasib akak ni jenis blur2, selamat adik dari kena sound. kalau orang lain, akak rasa dah kena sound kot.. "you kerja sini, barang you jual pun tak tau ke? kena tanya customer ke?" malu tak dik kalau camtu? hihi.

lepas ni kalau aku gi 7-E dan jumpa budak tu lagi, aku beli roti, tiba2 dia tanya soalan, roti ni untuk apa kak? serius aku nganga. budak ni memang kesian.. hahaha!



ok dah bai!




esok mula tempat kerja baru. apsal rasa perasaan cam campur2 je. uhuhu.




*entry di update masa tengah tak sihat, macam hape je. huhu.


0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting