Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 6, 2011

Sabooooo je lahh.... (-_-')

Curhat by I E Z S M Y at 6/06/2011 11:19:00 AM
.


tensi tak kalau dah ajar sesuatu tu banyak kali, tapi lupa jugak?


mungkin bagi aku benda tu senang, sebab dah biasa, dan pada dia, agak susah, sebab kurang pendedahan dengan laptop n microsoft office dan segala, tapi.. kalau rasa kebolehan diri tu tak boleh nak ingat banyak benda, tulis dalam buku, kan senang. kalau lupa, bukak buku. lama2 boleh ingat. kan? betul tak? tak kan aku yang nak kena bagitau, ha tulis dalam buku ni, kang lupa. mana pegi inisiatif diri sendiri? nak belajar benda baru, kena la bersedia. takkan aku yang kena tulis step or apa2 nota untuk dia.. haishh sabo je lah.


masa aku ajar, ha, ha.. angguk2.. oooo... tu la respon dia, tapi lepas tu lupa.


bukan aku tak nak ajar, tapi sekali dua ajar boleh lah kot, ni banyak kali kott.. aku pun ada patient limit jugak. aku tak suka marah2 orang, kang kecik hati pulak esok terus tak datang kerja. aku jugak yang kena. hari2 suruh buat benda yang sama, tapi still lupa dokumen tu letak mana. lepas tu serata pelosok dokumen dok carik. last2 aku gi dok belakang dia tanya, nape ni? dia jawab, nak key in benda ni. aku jugak yang kena bukakkan. ayyooo! baik aku je yang buat kerja tu.


aku ni kurang suka jenis orang yang kalau dah tau belajar benda yang baru jumpa, tapi buat2 paham bila diterangkan. esok lusa confirm lupa. lepas tu, lantakkan. aku dah ajar kan, tapi sapa suruh tak catat? salah sapa? salah sapa? huh! >(





ok bai!





emo pulak kan. kena main boling lagi malam ni. hahaha!





0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting