Tuesday, September 4, 2012

after a month plus plus plus...

Curhat by I E Z S M Y at 9/04/2012 04:01:00 PM 0 curhat Links to this post
Assalamualaikum..

after a long hiatus, I'm back and have a reason why I didnt update this blog.



M A L A S .



followed by several reasons - no time, tired, no story, sleepy, need much time to munch and eat haha!


but the main is malas. biasa lah ibu mengandung. apa lagi selain berehat dan makan-makan-makan.. until i gain 4kg after raya. that's the greatest achievement ever! hahaha. masa bujang dulu, nak dapat 4kg adalah dalam masa 4-5 tahun. tapi kali ni dalam masa sebulan je. wow! terkejut mak jemah. kesan dari makan macam2 tanpa henti. amekaw.


dalam kepala kalau doktor tengok ni mesti kena minum air gula. sebab berat naik tiba2 dan pernah di kesan ada gula dalam air kencing masa checkup dulu2.


dan memang betul pun. haa padan muka kau! sobs sobssssssss. ingat dah boleh terlepas. sobsss. hadap je lah jumaat ni. sobsss. sapa suruh makan minum air manis tak hengat?? sobsss.


kena injek kancing gigi, si dia mengusik "aaaa doktor, tu jarum saiz berapa? apsal kecik sangat? bagi yang paling besar lahhh..kehkehkeh" huh! I hate injection needle! kbai!


oh by the way, I'm in 26 weeks of pregnancy. counting to 27 weeks very soon. hehe. kbai!









 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting