Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 27, 2010

Preparation #1

Curhat by I E Z S M Y at 9/27/2010 09:07:00 PM
kawan saya ada bertanya, "kau dah buat preparation ke?"

saya jawab, "alah tunggu lah tinggal lagi sebulan tu, baru aku prepare, kelam kabut sikit, baru adventure. hahaha"

so sekarang ada lagi 2 bulan ke tarikh itu. so relaks la beb. banyak masa lagi. hehe. tapi pejam celik pejam celik sekejap je tu. huhu. poyo. =) saya masih lagi blur, i know what to do, but dont know how. nak mulakan yang mana, nak buat macamana, nak beli apa, itu ke ini ke. =0 crazzzyyyy blur right now! tak pa, biarkan part tu.

saya dan si dia sedang survey cincin. jelajah kedai2 emas, tanya itu ini, cuba cincin itu ini. tapi saya belum ada yang berkenan, nak yang jenis besar ke kecik ke, ohhhh baru saya tahu perasaan nak jadi tunangan orang or bride to be macamana. memang confiusing amat! mula2 ke poh kong, nice dah ada yang berkenan satu, then, ke kedai emas lain pulak, hmm ada jugak lah yang berkenan. saya tak mau yang terlalu mahal, sebab tak nak membebankan si dia. then tak apa lah, next month tengok lagi, sebab if nak beli cincin saya harus di tempah. hehe. sebab?
ok explaination: kebanyakan saiz cincin di kedai2 itu dari saiz 11 ke 17 or 18 agaknya. dan saiz saya just 10 aja. ohh apakaahhh!?!!baru tahu, ingatkan 11 dah boleh muat, tapi still longgar lagi, takut buat kerja tiba2 hilang. ha siap la si dia pot pet pot pet. huh. so bila pakai saiz 10, muat cantik aja. cinabeng, keciknya jari aku nih? =0 si dia kata ni bukan jari, tapi lidi. cinabeng lagi. huh. dah explaination habis.
so harus tempah seawal bulan 10, bulan 11 dah boleh amik dah. tapi saya belum ada yang berkenan betul2 lagi. waaaaahhh!!!!

halp me please =/

cukup pasal cincin. hantaran, saya sedang study majalah, google image, blog2 kahwin for hantaran inspiration, diy aja. malas nak tempah2. just campak tepek apa2 yang patut pada hantaran tu, done! tak payah susah2 nak guna sentuhan pakar, kadang2 sentuhan tak pakar n first time ni pun cantik+kreatif+amat cantik lawa. ok angkat bakul sendiri sekejap. =) give me time to study first. ohh barang hantaran pun belum beli lagi. hmmm (-_-)

baju. sudah ada dalam ghobok (almari) tinggal nak hias2 bagi cantik aja. mau hantar ke kedai untuk tambah beading. pun kena hantar awal, untuk mengelakkan terpaksa pakai baju lain masa harinya tu. huh. tak nak lari tema. =0

veil. nak pakai ke tak?nak pakai ke tak?tak mau beli. ada siapa2 nak bagi pinjam or nak tanya kakak2 ada simpan veil masa korang tunang or kawin dulu tak?hehe.

i want a simple engagement day yet memorable. macam yang si dia buat masa propose, still ingat sampai sekarang. love it. (^_^)

ok dah daaaaaa

notasajatambah: mood relaks lagi. kihkih. =)

0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting