Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 20, 2010

My friends getting married!!!

Curhat by I E Z S M Y at 9/20/2010 11:02:00 PM
my 3 good friends from 5 rajin are getting married this coming october and november...

sorang awal oktober, then hujung oktober then awal november..pandai yek korang amik tarikh dekat2...maknanya saya kena pakej beli hadiah yang sama lah..haha..ok tak korang?tak boleh mahal2, nanti kopak kering berdebu dompet aku nanti...kahkah =D

ekinzairi
- 2 oktober
diladaniel - 30 oktober
aina - alamak makcik aku lupa la tarikh kau!!hahaha =D

sila bagi kad masing2 kerana saya tak akan datang kalau tak ada kad..ugut sikit..haha =D

ok dah..entry pendek je kali ni..tak tau nak merepek apa..=/

daaaaa!

notasajatambah: turn saya?lambat lagi..hihi =)

0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting