Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 27, 2012

Weight Gain & Baby

Curhat by I E Z S M Y at 3/27/2012 12:36:00 PM
"dah ada isi belum???"

"best tau ada baby ni...cepat2 la sikit..hewhew"


biasa lah lepas kawen. soalan dan ayat penyata tu mesti kena dengar. jawapan aku, rezeki tak ada lagi.

betul la kan, Allah belum bagi rezeki lagi nak buat macamana. nak suruh cepat2, ingat macam order pizza ke? ok pizza lagi. (-_-') kalau ada yang baru kawen terus pregnant, itu dah rezeki dia cepat. hormon perempuan bukan semua sama. lain orang lain hormon. lain orang lain nasib. lain orang lain rezeki.

aku tak marah kalau ada orang kata cepat2 la dapat baby, tapi kadang2 geram jugak. macam baby tu boleh beli je gayanya. haihh.. sabau je lah. kalau orang yang dah kawen 5 tahun, cakap macam tu, kena makan penampar agaknya. haha.


*********************************************


sekarang berat dah naik sikit. sikit je la kot. gara2 makan banyak. gara2 si dia. *tak pasal2 pulak. metabolisme aku tinggi jadi nak naik berat badan tu makan masa.

dan sekarang agak terasa bila seluar dah ketat, dan baju2 pun agak mencekik. bila nak beli baju saiz s dan macam baju sarung nangka, maka terpaksa try saiz m baru nampak molek. T____T dari mata kasar aku nampak cekeding lagi, tapi tuan badan je rasa kelainan itu. sobs sobs.

sebenarnya aku suka, dari nampak cekeding sangat kena tiup angin boleh melayang kan. ehe.



ok bai. lapo. nak makan. bai.






0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting