Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 22, 2012

Lost not found. Hilang tak jumpa.

Curhat by I E Z S M Y at 3/22/2012 03:28:00 PM
baru-baru ni aku kehilangan 2 benda penting. satu benda untuk bulan madu kedua. satu lagi sijil bukti aku dah kawen. gila macamana boleh hilang/salah letak entah. puas geledah bilik & kereta. mana tau kot2 terselit. tapi hampeh. tak pepasal mood aku down pasal benda ni. aku tak tau kenapa sejak akhir2 ni cepat lupa. earphone hp pun hilang. termakan semut ke hape. haishh..


mummy, i want fuudddd... sobssss



aku benci bila part hilang2 barang ni. buang masa kena cari serata pelusuk tempat. celah situ celah sana bawah katil lemari. tempat yang tak sepatutnya pun cari jugak kot2 ter-ada. memang kes ni boleh menaikkan marah aku. nasib tak marah si dia, kalau tak perang dingin pulak dah kang. si dia dok cakap "sudah2 la tuuuu...dah la tuuuu..." pehh wa tengah marah dowh.. wa marah kat diri sendiri sebab cuai. kenapa la wa tak leh ingat semula last bila wa tengok benda tu kat mana. bencik! tiba2 tukar jadi ayat adnan sempit 2 pulak.

nasib untuk bulan madu punya hal tu dapat ganti semula. half energy boost. hehe. tapi yang hal satu lagi tu, kena pergi mintak yang baru semula la. sobsss..


ada orang kata, kalau benda hilang, jangan cari beria, nanti benda tu muncul sendiri bila kita dah lupa.


dah macam misteri pulak gayanya haha. tapi kadang2 betul jugak. pernah jugak la jadi kat aku. tapi benda yang kurang penting. benda penting tak nak pulak muncul sendiri nya haaa.. adoihh.. sedeh. maka boleh la guna caption popular untuk kes ni, redha itu pasrah, pasrah itu menyerah. yedak? ke terbalik? aku lupa. ha tengok lupa lagi kbai!






budak2 sekarang boleh ber-drama swasta culik2 diri sendiri pulak dah. gila.



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting