Sunday, February 20, 2011

Tentang saya

Curhat by I E Z S M Y at 2/20/2011 12:09:00 AM
saya dah lama main belog ni. tapi mesti orang tak berapa tau pasal saya kan. yelah, macam jumpa orang baru, mesti la kenalkan nama kan cakap2 pasal diri sikit kan. dah la dulu masuk dunia belog ni main terjah je, tak bagi salam, tak bagi pengenalan diri, tetiba je budak ni ada. hehe.

jadi, meh saya nak bagitau serba sikit tentang saya. meh baca meh.

1. nama saya HADIAZI, tulis atas kertas, letak kat depan cermin. ok thats my real name. hehe.

2. saya anak ke 7 dari 7 adik beradik. ye saya si bongsu. (-_-')

3. manja? suam suam kuku. sensitif? yup, agak sensitif. cepat merajuk? yup. cepat marah? yup, boleh tahan. tapi, saya cepat cool. hehe.

4. sudah bertunang, bakal kahwin.

5. suka kale BIRU. dan putih sikit2.

6. suka benda2 yang comel. macam barang budak2 tu. hihi.

7. i love foods!! foods love i!! haha

8. shopping? boleh la. time berUwang memang gila shopping. hehe.

9. tak suka orang bagi bunga untuk hadiah.

10. saya cintakan COKLAT! (^_^)

11. suka benda2 seni dan kreatif.

12. boleh melukis. potrait, kartun, apa saja....

13. suka bergambar. tapi tengok keadaan lah.

14. suka muzik. apa2 je, janji sedap di dengar.

15. suka kucing, arnab, hamster, binatang2 yang berbulu lembut dan comel.

16. geli ular, cacing, pacat lintah, lipas, ulat gonggok, ulat bulu, kumbang, kumbang tanduk..... eeee!

okeh. 16 je. ini je yang termampu di ingat. ok lah tu. tak boleh bagi banyak2. hehe.

salam perkenalan cemua!


bai!

notasajatambah: tengah demam korea sekarang



2 curhat:

Lina on Monday, February 21, 2011 3:28:00 PM said...

adik cuba tgk kat blog ni http://redmummy.com/2011/02/16/yanoks-engagement/

baju tunangnya cantik sgt sesuai buat utk nikah...simple tp elegan lar...klu xnak sebijik touch-up2 skit mesti cantik

I AM ME on Monday, February 21, 2011 9:57:00 PM said...

ohhh cntik jgk.mcm baju bloglist org kat bwh, arni yusnita tu.

tp ingt nk bli yg dh siap lah. maleh nk tempah..huhu. beli kain utk veil je nnt.

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting