Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 7, 2011

Mix-cacar marba-campur campur-kelam kabut-bla bla

Curhat by I E Z S M Y at 2/07/2011 03:38:00 PM
sesi mari mengomel.. tiba tiba terasa yang blog ni sangat cacar marba. tau kan apa tu? bercampur2. macam rojak atau makanan kat bawah ni. semua nak letak. janji boleh makan. layannn...







kadang kadang terasa blog ni macam tak ada motif. yelah kalau saya jalan blog orang lain, ada jugak motif dia, pasal kawin ke, pasal makanan ke hobi ke apa2 aja. dan terus terasa down tengok blog orang lain macam beh je. tapi blog kita macam hampeh je. ye tak? kalau ye sila geleng. haha =D

anyway, blog saya adalah blog peribadi, so apa yang saya post adalah mengikut kehendak dan perasaan saya masa tu.sebab tu macam rojak. B-)

jadi sapa2 yang baca tu boring, tak payah la baca ye, kalau rasa beh n nak share apa2 komen2 la sikit. lepas tu follow lah saya ye, kalau nak berkawan pun boleh..semua tu tak kena bayar pun kan.

ok jom makan. air liur dah meleleh leleh dah ni.

babai!!!!!


credit picture from Google


notasajatambah: lega dah dapat 2nd interview esok. insyaallah akan dapat kerja

4 curhat:

Lina on Monday, February 07, 2011 5:11:00 PM said...

pstt...psstt...nak bzbodi skit, dpt interview kat ner tu

I E Z S M Y on Monday, February 07, 2011 11:43:00 PM said...

swasta, company advertising, kat dpn mega area2 kemaman kopitiam tu. huhu, tak tau keje cemane tuh..

ღ.:Naz Syed:.ღ on Wednesday, February 09, 2011 12:06:00 AM said...

hahaha tau xpe same jela ngan blog aku dh jd rojak dh...mcm2 ad ..

I E Z S M Y on Wednesday, February 09, 2011 12:25:00 AM said...

haha..tau xpe. mcm rojak. tak tau nk fokus mane se.

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting