Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 8, 2011

Foods Heaven > A dinner with Mr. Fiance

Curhat by I E Z S M Y at 2/08/2011 09:41:00 PM
perasan tak 2,3 hari ni saya post pasal makanan je? ok foods love me! haha. =D layaannn...

as in the previous post, kat ruangan bawah sekali kale oren tu, saya ada bagitau teringin nak makan western kan. so semalam, 7hb 2, saya dan si dia keluar untuk dinner.

kononnya nak makan kat LemonGrass, tapi macam mahal pulak. so si dia suggest apa kata kita makan kat sini.

saya cakap, eee kat sini ramai cina lah, tak nampak melayu makan pun, lagipun ada western ke. tapi masa sampai tu, tak ada orang sangat pun. lengang sangat. so, tak apa lah, kita cuba ok. so amik tempat kat luar, dan order. lepastu baru perasan ada melayu makan situ. heee =)

appetizer: chicky pops. dalam menu tulis gini. rupenye chicken popcorn. haha. cehh

menu si dia: nasi goreng kampung ayam kot. ingat2 lupa dah. oh ye, dalam bulatan tu garpu, saya cuba musnahkan kuning telur tu. sangat dengki!! =D
air si dia: jasmine tea with honey. tak sedap! pahit. tapi si dia kata sedap. ha = o ?

ok ni gambar menu si dia dari atas. telur kuning yang subur. hahaha =D

air saya: hot chocolate. sedap2!!

menu saya: chicken grill with black pepper sauce

ini dessert. aiskrim. tapi saya tak order. =)

si dia cuba habiskan chicken pops yang banyak. sangat bersungguh sungguh. kesian T__T

muka kenyang. =D

so, sesiapa yang berminat nak mencuba boleh ke sini ya

Address:
Red Flora Cafe
40, 42 & 42A, Jalan Putra Square 3. Kuantan

kat sini selain western, nasi goreng, mee goreng/sup, breakfast pun ada. selamat mencuba. belum cuba belum tau. heeee (^_^)


babai!!!!


notasajatambah: 2nd interview yang hampeh! huh


2 curhat:

ღ.:Naz Syed:.ღ on Wednesday, February 09, 2011 12:04:00 AM said...

wah...the price cmne?? eh br perasan mu pkai selendang yea mek..hehehehe ayuuuu :)

I E Z S M Y on Wednesday, February 09, 2011 12:28:00 AM said...

mkn bende2 tu baru rm41++ ok lah. kalau xmkn grill chicken tu lg murah hage.

oh yes..my new image gtu..hehe.macehhh....heee =)

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting