Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

Lepak-ing + Makanan berkolesterol heeee =)

Curhat by I E Z S M Y at 2/16/2011 12:02:00 AM
malam tadi si dia ajak keluar. bagus jugak, saya nak bagi pendrive pada dia. so, jam 815, kami keluar, menuju ke restoran atau cafe yang ada wifi dan plug kosong. hehe. senang nak cucuk time laptop memerlukan life support. =)

mula mula ke Lebak Cafe, tapi tak jumpa mana entah dia sorok plug. cett. tak pasal2 kena pegi Coffee Street, tapi sebelum tu usha Restoran D'Oasis kejap, ramai orang la pulak. adoiii.. last2 memang kena pegi Coffee Street. huh kan senang kalau terus pegi je. tak payah buang masa gi pusing sana sini. salahkan...?? aaa bukan salah ibu mengandung. =/

oh ye, makanan mesti la kena ada kan. hehe. i like, i like!!

makanan si dia: nasi goreng kampung. sedap, pedas, sedap (^___^)
air si dia: neslo ais. lupa nak snap gambar. hehe.

air saya: limau nipis ais. sangaattt sedap! pekat, masam! chef recommended. eh tetiba.

makanan ringan: french fries. penyumbang minyak, kolesterol dan garam terbesar malam ni. hahaha =D

saya dah makan kat rumah, sebab tu order makanan ringan aja. ringan la sangat. huhu T__T

pukul 10, pulang ke rumah. saya singgah ke 7 E kejap, nak beli plaster berubat. sebab tidur melampau, tengkuk leher badan jadi lenguh2. padan muka. tapi mata saya nampak ni dulu...

Choco Raisin ooohhh dah lama aku carik kau lahhh!!

setiap kali nak beli tak ada, bila time tak nak beli ada la pulak. cett main main yeh. hari ni dapat jugak. yey! hihi (^_^)

lepas tu baru carik plaster berubat. hehe. bayar dan balik.

dah sampai rumah, basuh muka, ada periuk kukus atas dapur gas, bila bukak ada ni...

jagunggg!!!

yup, my midnight food. hihi.



ok dah. babaiii!!


notasajatambah: terasa selera makan macam gajah pulak = O

0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting