Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 9, 2011

hampir hampir jadi orang jakarta.. (-_-')

Curhat by I E Z S M Y at 2/09/2011 12:00:00 PM
ibuk, bapak..Selamat Datang ke JAKARTA..


= O


tidakkk, tamau!!!


ok. tu intro je. hihi (^_^) semalam, lepas setel interview hampeh tu, si dia ambik saya. tak, saya suruh si dia ambik saya. tanggungjawab seorang suami perlu dimulakan sekarang. haha =D tiba tiba.

dah masuk kereta, tiba tiba si dia berkias pada saya..


mahukah anda menjadi puan?

ha? =O

mahukah anda menjadi ibu?

haa? = O

tak de apa lah.

haaa? = O
bagitau la apa benda ni.

tak, encik K (nama perlu dirahsiakan) offer abang keja kat Jakarta. jadi pengarah urusan.

HAAAA??? = O


ok cukup. sepanjang perbualan saya banyak haaa aja. bukan pekak, tapi tegezut. its jakarta ok. bukan raub ke bentong ke apatah lagi kedah. pegi sana kena naik kapal terbang. bukan naik kereta. (-_-')

si dia kata kena bagitau keputusan kat encik K malam tu jugak, that means malam semalam la, that means kami kena nikah/kawin, dan si dia akan bawak saya pindah ke sana. kalau tak, kena tangguh kawin lagi setahun. woii gila apa! lamanya. huh tamau tamau. macam2 saya pikir, mak abah macamana, kalau ada emergency macamana, kalau jadi apa2 masa tengah jalan macamana. ish!

sampai rumah, mandi, relax sikit, tapi kepala dok pikir jugak. cettt. si dia mesej, tak terima offer tu. YEEEEAAAYYYY!!!!! lega gilak!! haha =D

agak banyak keburukan dok kat sana. hmmm antaranya, masih ingat masa rusuhan 'sweeping orang malaysia' kalau tak salah, tahun lepas


sekarang memang dah senyap, tapi mana tau akan datang jadi lagi. tu salah satu sebab, yang lain tak payah la cerita kat sini, kang tak pasal2 kena block pulak blog ni. T___T

ok dah. babaiiii!!!!


notasajatambah: dok kat malaysia lagi best =)


2 curhat:

Lina on Thursday, February 10, 2011 12:26:00 AM said...

wahhh best aper bole kitorang g sana sopink xyah duk kat hotel hehe

I E Z S M Y on Thursday, February 10, 2011 2:46:00 AM said...

ohh tau dah..mmg untung sape2 nk gi sane xyah pk hotel
tidakkkkkk
huhu

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting