Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 6, 2011

T E R U J A = O

Curhat by I E Z S M Y at 2/06/2011 12:10:00 AM
even wedding diorang ni dah agak basi.. hmm tak la basi sangat baru berapa bulan lepas je kan.. saya agak teruja dengan wedding diorang ni.. dari segi baju, mekap, pelamin, walkway, semua semua, sangat woww! sumpah teringin nak macam tu.. tapi, kau artis ke??? jangan berangan okehhh...sudah!

T E R U J A = O satu


ok.. cuba korang kira berapa pasang baju yang ayu pakai? cepat kira!

banyak kan.. nganga = O

dalam banyak2 kat atas tu, saya suka baju ni, aaa tak pasti baju ni untuk reception mana.. but i like it! sebab saya memang mahukan baju reception yang macam ni, chiffon wedding dress, except yang senggat2 kat dress tu. kalau tak ada lagi cantik kot... =)

T E R U J A = O dua


marion counter wedds.. aaa tak, bukan saya nak pelamin macam ni. saya tepek gambar ni sebab mengagumi kegigihan wedding planner membuat memintal mendeco bunga2 yang besar gabak tu. sumpah nganga tengok walkway n pelamin tu. = O

T E R U J A = O tiga

sengaja wajah marion tak nampak sangat. sebab saya fokus kat veil tu aja. haha =D yup, veil cantik. and im looking for that too. veil nikah chiffon yang panjang dan biru, tapi bukan details kat hujung, saya mau details kat atas kepala, sebab saya tak mau pakai any crown kerawang tiara segala. less is more.. ecceehh... =p

ok itu aja. mungkin ada lagi gambar yang lagi T E R U J A = O , tapi buat waktu ni, ini je yang saya sempat tepek. heeee =B


notasajatambah: si dia nak wedding english version. a what? nganga = O

0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting