Thursday, October 28, 2010

Preparation tak ada nombor

Curhat by I E Z S M Y at 10/28/2010 01:01:00 AM
huh. tak larat lah nak update hari ni. sebab tu tak ada nombor, ni bukan kategori preparation, tapi ngomelan dari perempuan yang keliru. barang hantaran asik berubah aje. mak kata lain, akak kata lain. mana satu la aku nak ikut ni? sigh T__T


ok please stick to your heart ye perempuan keliru. beli aja. bila dah beli, mereka tak boleh kata apa dah. paling teruk membebel aja. ok. setel. dah beli dah mak, tak boleh buat apa dah. gubah aja hantaran tu. hihi. =) pot pet pot pet, mak membebel lagi. lama2 senyap lah. haha. ok cukup merapik.

tadi pegi tonton wayang, cerita cuti cuti cinta, not bad. komedi ringan yang memang ringan. ada sengal ada kelakar, ada comel, si nora danish kesayangan si dia tu lah, ada handsome, harus lah farid kamil kesayangan saya. ok tiba2. dan ada jugak yang jelek. poyo. entah apa2. tapi, seronok, release stress seharian bekerja. it's my private time for me and him. hihi.

ok daaaaa!!

notasajatambah: +_+


0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting