Tuesday, November 1, 2011

Wedding Preps - Diet

Curhat by I E Z S M Y at 11/01/2011 09:24:00 PM
.

semalam ada kejadian yang memalukan berlaku. pagi tadi pergi kerja, kena gelak dengan si dia. fine! gelak lah banyak2. boleh awet muda. huh.

kejadian apa? let it known by us only. hehe.


so here comes the serious part for every bride to be.. DIET! adakah aku ber-diet? korang rasa? dah slim, kurus, cekeding lagi..perlu ke? naa.. aku tak diet pun. malah boleh makan 2 portion of food in one time. haa kau ada? kalau aku kata aku diet, orang akan cakap, dah kurus camni pun diet ke? terbang dek angin baru tau.. ohh ok.. =/


jadi yang diet adalah si dia. ahaa terbalik kan? patut yang perempuan galak nak diet. tapi sebaliknya pada aku. hehe. hari2 pegi gym. makan pun dah portion yang paling sikit. kalau dulu nasik beriyani mesti pesan kat mamak tu nasik kasi penuh yeh. tapi sekarang tidak lagii.. eh cam dialog iklan pulak.


setiap kali makan, dan si dia tak dapat habiskan, maka aku tukang habiskan. si dia kata aku perut tong sampah, semua benda makan. yepp.. so ada problem ke? tak baik membazirkan makanan kan? betul tak? kan? angguk cepat! =)




nomnomnom






ok bai!








wordless di sini. lalalala~~



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting