Friday, November 11, 2011

Wedding Preps - Weekend To-do-lists

Curhat by I E Z S M Y at 11/11/2011 03:53:00 PM
.

minggu ni aku tak kemana2.. esok buat ot.. wahh terlebih rajin aku. well carik duit lebihhhhhhhhh.. *dengan nada terpaksa haha.


ada beberapa senarai yang aku kena buat dan siapkan minggu ni jugak..

1) Kad jemputan
2) Thank you tag
3) Centerpiece tag (tag yang kat tengah2 meja tu)
4) tetapkan berapa jemputan yang datang


kad jemputan tu aku dah design lamaaaaa dah. tapi sebab tangguh je nak buat. *aaaa actually sengaja menangguhkan. heeeee jujur ni... so minggu ni kena siapkan jugak lah. tadek tangguh lagi dah!


tinggal lagi 2 bulan lebih kan? baru nak buat benda2 ni semua. *aku rasa daisypath tu tipu. lalalala~~~ dan2 je kata mende tu tipu. =p well I just 'looooveeeee' to work with this short period of preparation. lagi rasa cam 'BRIDE-ZILLA' yang terlebih gila dari Godzilla atau T-rex atau kucing mengawan. kan? mak jemah sukeww uollsss!! eh apa entah aku merepek nih.









ok lah bai!






pen biru dah jumpa dah yey!!




0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting