Thursday, November 24, 2011

om nomnomnom.

Curhat by I E Z S M Y at 11/24/2011 02:53:00 PM
.

right now I just can't stop munching. I can't stop thinking about food. sometimes it makes me feel worry. yelah selalunya time nak datang 'tu' je dia rasa nak makan tak henti, tapi ni dah luar dari time 'tu' pun sama jugak apa kejadah ni? tapi aku suka makan. sobs sobs.


badan kurus tapi makan nauzubillah. perut sampah kata si dia. sumbat la apa pun telan aja. tapi yang halal je lah ye. hehe. makanan si dia yang tak habis pun aku sapu. jangan membazir, tak baik. tu amalan syaitan. kalau makan kat kedai, tapi tak habis kan membazir namanya tu. bayar makanan yang tak habis di makan. tak rasa rugi ke? ish ish. ni bukan cerita pasal bazir membazir ye harap maklum. haha.


I need to stop myself from eating so much. nak kawen ni wehhhh.. sudah2 la makan nya tuu.. adohaiii nyee ponnnn.. *si dia suka cakap macam ni buat aku ketawa tak hengat. ok merapu kejap.































sekarang tengah mengunyah keropok keping. apa celop? haih.










dah bai!




oih sedap pulak burger di atas tu. lalalaaa~~~



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting