Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 10, 2011

kenapa lah dengan aku niiii......=/

Curhat by I E Z S M Y at 11/10/2011 01:43:00 PM
.


sejak kebelakangan kehadapan dan ketepian ni aku jadi mamai, lemau dan pelupa pulak. biasa bila dah lama2 or bila aku diam sambil pejam mata (tenangkan kepala otak jap) or lepas bangun tidur aku akan ingat semula macamana barang tu boleh hilang. tapi kali ni serius tak ingat langsung dah! haishh banyak makan semut ke..? sobs sobs..


first, kunci rumah.

aku letak kunci rumah dalam beg kecik sekali dengan lipbalm. minggu lepas aku tukar handbag lain gi kerja. biasanya aku akan transfer segala hape yang ada dalam beg tu dalam beg yang aku akan pakai. segalanya termasuk kertas2 yang tak guna dah. hehe. tapi masa raya haji aritu, aku tersedar yang beg kecik tu tak ada! aik? kat mana pulak aku campak benda tuh? dah geledah satu bilik, satu rumah dah. sampai sekarang tak boleh nak ingat. wawaaaaaa why why? tak pasal2 kena buat kunci pendua yang lain. demm!!


second, pen biru.

ok ni baru terjadi semalam. lepas lunch aku pergi KWSP untuk bayar bil caruman. sekali dengan staff baru, sebab dia nak buat nombor ahli. biasanya pergi mana2 aku akan bawak pen sebatang, in case kena menulis or jot down apa2. dan semalam memang aku ada bawak pen, lepas tu masuk kereta aku terus letak pen dalam handbag aku, kebetulan aku terlupa kalau keluar masa waktu kerja kena tulis dalam buku kat pondok guard, maka aku pun carik la pen dalam handbag. misteri terjadi, pen tu hilang! like what??? aku ingat lagi aku campak dalam beg cemana boleh hilang pulak dahhh??? adoiiiii.. last2 staff baru tu bagi pinjam pen dia.

aku lupakan kejap pasal hal tu, setel kan hal2 bil, balik ofis aku carik semula, kat meja aku, dalam pencil case, memang tak ada. hmm ok. kena beli pen baru. lagipun pen bukan sebatang je ada. padahal aku baru je beli pen tu. argghhhh!! demmm!!





well, bukan ini je yang pernah jadi, sebelum ni pernah jugak. tapi aku tak ingat dah. haaa tengok tak ingat dah tuuuu......nampak gayanya kena beli kismis berkotak2 lahhh... haishh.

































adakah ini sindrom bakal pengantin?? naa..tak mungkin tak mungkin. aku tak nak nanti tiba2 aku terlupa kat mana aku tempah baju nikah. haha!













ok bai!





do I need a vacation? ok Pangkor Laut please. haha!





1 curhat:

tucintiut on Thursday, November 10, 2011 4:40:00 PM said...

ko dh kene penyakit alzheimer kot... huahahah.... mude2 dh nyanyuk...

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting