Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 16, 2011

Relief

Curhat by I E Z S M Y at 11/16/2011 11:09:00 AM
.



fuhhh dah boleh lega dah yey! dah boleh gi padang rumput bawak kerusi dok situ sorang2 sambil 'makan angin' macam gambar atas tu.. haha. merepek lagi. lalalaaa~~

lega sebab apa? hmm it's too P&C to reveal. sorry. (^_^)


***************************


but again the 'penyakit pelupa' tu datang lagi. demm! on Monday aku dah misplaced 1 document yang sepatutnya aku scheduled for appointment yesterday. tapi aritu ada kejadian kemas mengemas kat meja, jadi kertas2 semua bersepahan. dan document tu yang baru di bagi oleh bos aku, aku just letak atas kertas2 tu je. then, lepas lunch aku nak call orang tu untuk set appointment, tiba2....................... the document is missing. ok. fine. stress.

I hate searching for a document that misplaced. by me. memang gila. aku tak ingat kat mana dah. rasa nak jerit je. lepas tu bos aku tau, tapi dia tak marah. boleh pulak gurau, "haaa ni mesti dah berjangkit ngan saya kot." sebab dia pun selalu misplaced document. noooo!! huhu.

so aku biarkan je lah, sebab if carik dan tak jumpa memang buang masa kot, aku ada kerja lain lagi nak buat. semalam aku cuti. tak pe lah appointment tu, lagipun tak penting sangat. hehe.


hari ni aku masuk kerja, tak carik balik pun document tu, tapiiiiiiii...............................













masa aku nak amik kertas emel2 staf nak bagi kat staf baru, tetiba document tu terselit kat belakang kertas tu. ok. fine. stress lagi. grrrr! padahal dah banyak kali aku belek2 kat situ. tak jumpa pulak. benci betul. grrrr!!



moralnya, kalau terhilang sesuatu jangan carik bagai nak gila. relax dulu. tak lama lepastu mesti muncul balik lahh. bila carik tak jumpa, bila tak carik tiba2 je ada. kadang2 dah jumpa pun stress, sebab jumpa kat tempat yang dah di carik bagai nak gila tu. gila. huh!
























bride-zilla aku camni!





























hahaha! tetiba.














bai!






takmau la jadi camni lagi!! huhu.





0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting