Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 31, 2011

Jam+Cincin+Bridal Photoshoot

Curhat by I E Z S M Y at 10/31/2011 09:35:00 PM
.

aihh rajin pulak update kan. datang time malas, berhari2 tak update. well tak ada apa nak update, nak buat cemana. hmm..


balik kerja tadi, pegi bayar bil2 hutang2 bla bla lalala semua. lepas tu singgah ECM jap. si dia nak repair jam. hari tu dah repair, tetiba mampus lagi. lepas tu sebulan lebih tak hirau. so tadi gi bawak gi kedai, cek2, rupanya bateri yang mampus. laahhh.. ingatkan rosak apa lagi. sebab nya, letak dekat ngan barang elektronik. jadi bateri cepat weak. cehh.. tak sayang harta langsung dia nih.


masa promoter tu tengah dok repair, kami pun tengok2 la jam. memang tengah survey nak beli jam couple. tetiba si dia cakap.. "anniversary nanti nak bagi apa?" yup our anniversary is around the corner. tapi aku sangat heran. sangat2 heran.... si dia ingat anniversary....? sebelum ni aku yang ingatkan. tu pun dia saje buat2 lupa. mengada. tapi tadi aku heran.. dia boleh cakap camtu. demam ke dia nih? ke sebab dah lama tak gi gym.. hmmm..


gi makan kat kfc jap. aku kelaporan cam rimau aummm grrrr!! =/


lepas tu masa kat eskalator, si dia tanya pasal cincin. aku tanya cincin apa? cincin kawin leeee.. aaa ok. nampak dah excited di situ. haha. dia ni jenis kurang amik kisah sangat pasal2 benda2 camni. kecuali kalau dah tarikh dekaaatttt sesangat baru gelabah. aku cakap nanti la, bulan 12 ke bulan 1 ke.. hmm...


minggu ni ingat nak gi tempah baju nikah. tapi nak jumpa wp dulu nak tanya ada veil tak. takut tak ada, kena beli yang lain dan tempah. bila yek? malas pulak. haha.


weekend ni ada bridal photoshoot. aaa ni aku baru tau tadi. bos si dia is a committee for some bridal things studio photoshoot makeup facial bla blallala aku tak tau sangat sebab si dia tak bagitau detail. dan si dia dah booking. ookkkk.. nampak dah excited di situ. hahaha! mak jemah ok jeeee.. tapi tak tau la photoshoot tu berapa lama dan limited ke unlimited. well aku concern sikit bab2 tu. nak tanya lebih2 bukan orang tu liaise dengan aku terus. so just wait and see. hmmm...








ok bai!








minggu ni raya lah cuti cuti cuti yey!





0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting