Sunday, October 9, 2011

Miss it (T__T)

Curhat by I E Z S M Y at 10/09/2011 07:41:00 PM
.

siang tadi aku keluar, tengok wayang dan makan dan ke ECM jalan jalan sementara nak tunggu sampai pukul 4 sebelum bergerak nak gi tengok dewan. sebab aku janji dengan orang tu pukul 5.


masa aku kat ECM aku masuk MBS. tu adalah kedai buku ye.. kalau aku keluar mesti nak masuk kedai buku, tak tau kenapa. dah macam habit. tapi aku masuk nak beli pen. haha. lepas tu ternampak...





SKETCH BOOK.





I miss it. like serious miss it! dulu aku selalu beli, sebab selalu sketch portrait. tapi sekarang dah jarang, sebab tak ada masa sangat nak sketch.



dan sekarang aku rindu nak sketch semula.







picture from google.





uhuu sedeh nak nangis. ahh ngade kau!










ok bai!





harap2 nanti ada masa nak sketch balik.






0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting