Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 31, 2011

Boling+buku+makan. eh ke boling makan buku? hahaha!

Curhat by I E Z S M Y at 10/31/2011 01:11:00 PM
.

semalam keje aku tengok tiviiiiiiiiiiii aje. start tengahari sampai petang. haha. tak teruk pun. normal la tu. huh. last2 tengok Spongebob tapi tertidur pulak. cehh. tersedar pukul 6 sebab si di mesej ajak keluar. haih tak penat ke baru balik dari Seremban pakcik oii? lantak lah. layan kan aje dia tu.

si dia ajak main boling, tapi aku tak rasa pulak nak main. si dia ajak kawan dia, aku teman je. dan tolong tengok dan tolong jadi pompom girl sekali. ha yelah tu, tak ada makna aku nak terkinja2 lompat2 kat situ. jatuh saham mak jemah ni tawww.. ish uollss nih!

tapi semalam agak pack, sebab ada Double Team Challenge(DTC). tournament la tu. kena queue sebab lane yang boleh guna ada 6 aje. lama la jugak tunggu. aku pun mintak izin nak gi kedai buku. aha cam biasa lah tampat kesukaan aku tuh. hehe. maka beli lah 2 buku di situ. minggu lepas dah beli 2, jadi jumlah nya 4 ye adik2. pandaiiii... =D

tengah ada duit ni, baik beli, kang duit dah tak ada, mula la tengok buku2 tu dengan muka seposen.

masuk balik tempat boling, tengok diorang DTC ni main. wowwww mak jemah sangat teruja taw uollss! biasa lah orang handal2 yang main, semua main strike spare aje. kalau aku main, kejap ke kiri, kejap ke kanan, kejap ke longkang. aishh kena main balik nih! dalam pukul 9 baru dapat lane. habis dalam pukul 11, gi makan jap. hehe. kelaporan. bagus la makan tengah malam kan. lemak2 semua berkumpul. tapi cekeding gak. hmm..





lepas makan tuu.......

























kami pun...........




















haaa....



























jeng je jenggggg...........

























balik laaaa.. nak gi mana lagi. ngantuk kot.. esok keje. haihh uollss ni.. suka taww pikir yang bukan2.. aww.. *kenapa aku gedik?








ok bai!








tengok daisypath tu stress rasa! ish!




0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting