Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 29, 2011

Weekenders.

Curhat by I E Z S M Y at 10/29/2011 11:27:00 PM
.

My weekend is just ordinary weekend in my sweet home. Love it! malas nak keluar since tak ada apa yang nak dicari atau diperlukan.


So on Saturday night, while I'm facing my laptop + TV. yeah, I got a TV in my room. dan tamak sebab dua2 nak hadap sekali. haha. Ia macam antara dua la, kalau tak tau nak godek apa kat laptop, tengok tv, kalau tv tengah iklan godek laptop. ahaha. serius pembaziran elektrik.


and the real thing is, Im watching 8tv, ada macam show apa entah at 1030 pm ada Jeniffer Lopez, ada VC and temuramah bla bla. dah habis JLo, sambung another one singer named GREYSON CHANCE.


Greyson what??? yeah. aku pun cam terkesima like who is this? he's like younger than that Bieber, but the voice is Superb! cam orang besar kot suara dia. so, aku terus google pasal dia nih. haaa sebab tu bagusnya ada laptop depan mata. ahaha tetiba. and I got this..

Birth Name: Greyson Michael Chance

Birth Date :August 16, 1997

Birth Place: Wichita Falls, Texas, USA

Height: 5' 2"

Nationality: American

Education: Graduated from Cheyenne Middle School in Edmond, Oklahoma

Famous as: Singer

Popular for: Cover for the song "Paparazzi" (2010)


14 years old kid with a big voice. dan dah ada single sendiri. he's a pianist. dia popular sebab buat acoustic cover lagu Paparazzi. (boleh tengok kat Youtube) I wonder bila Maddi Jane nak buat single sendiri. budak tu pun best jugak. hehe. and I think this kids lagi bagus dari budak Bieber tuh. hahaha.




this is his single. enjoy!




the piano is belong to himself. I like the deco. creative one!






ok bai!





0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting