Friday, December 9, 2011

Random emo.

Curhat by I E Z S M Y at 12/09/2011 05:25:00 PM
hari2 tengok nombor aku rasa cam nak beli nombor ekor pulak. tengok orang pun nampak nombor. "eh kau cam nombor 1 lah. kurus kering cekeding. he he he." gelak cam babi angry bird.

benci betul kalau orang berenti kerja tapi tak handover kerja dengan ikhlas. kau pikir aku masuk kerja dah tau segala apa yang jadi kat ofis ni keww? segala hutang yang belum bayar tu semuaaa? adoii.. dah la data yang di bagi tak lengkap. nak korek celah mana pun tak tau. tak pepasal aku emo. sebab gaji ribu riban tapi deduction pcb ciput. eh terbagitau pulaks.

jap lagi nak gi rumah kawan perempuan yang sekepala gila sebab nak hantar barang yang dia nak pinjam. lusa dia nak bertunang dah. wahhh kejap je kan dan nak jadi tunang orang dahhh kauuu.. over jap.

lepas tu si dia mesej kata susu protein dah habis. ni istilah orang gi gym. hari2 minum susu protein nak bagi muscle naik cam aaron aziz. hehe. aaron je ke yang ada muscle? jadi nya ke Megamall jugak lah kejap lagiiii... sebab nak gi Watsons. aku yang suruh padahal ada je Watsons terdekat. alasan tersurat aku nak gi Giant. nak beli Vitagen. alasan tersirat saja nak cuci mata kot2 ada fair jual tudungs dan shawls. boleh gi usha jap. gituuu..



sekian entry random emo aku. nak balik dah ni. bai!













sebelum balik sap kok jap. nak hilangkan stress. haha.





2 curhat:

hawa on Monday, December 12, 2011 1:58:00 PM said...

bese la tuh....org ter lebeh blaja..hahaha (gelak gak mcm baby angie birdd)

I E Z S M Y on Monday, December 12, 2011 6:23:00 PM said...

aku benci aku benci..sapkok jap..haha!

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting