Thursday, December 15, 2011

dah matang ke dah tua..?

Curhat by I E Z S M Y at 12/15/2011 05:09:00 PM
dulu masa umur aku awal2 20an suka pakai jeans. sikit2 jeans, baju pulak nak yang ikut body. tak ikut body rasa cam tak uptodate. kalau tengok baju yang labuh2 gelebeh2 rasa cam makcik2 pulak. ish teruk beno rasa dulu.. pesen tudung macam2 tak wujud lagi masa ni. tudung bawal yang hot..
















tapi sekarang....

















jeans dah tak pandang. lebih suka pakai seluar slack or jenis kain spandex yang stretchable tu. eh yeke spandex?entah. kalau pakai jeans pun kadang2 aje. lagi suka pakai skirt or maxi dress. tak melekat kat kaki. baju pulak suka pakai yang tutup punggung, yang besar2 gelebeh2..memang pesen sekarang kan style baju gitu. sekarang pesen tudung dah macam2. kesian remaja sekarang jadi mangsa pesen gitu..

nasib baik bakal suami..eceh dah guna bakal suami pulaks giteww.. haa sambung..bakal suami tak suka aku berpesen2 bagai ni.. pakai bawal sudehhh..takpun keli..takpun kembung..siakap pun boleyy..takpun ehh sudah lahh.. lagi pulak aku tak reti nak berpesen. aku ni orang kampung.. macam izzah tuuu.. tetiba..baik aku pakai yang selesa dengan diri lagi bagus. kadang2 je la nak berpesen pun.






jadi, ni boleh dikategori kan sebagai makin matang atau makin tua? dua2 kot.. kita bukan makin muda ponnn..berubah la sikit2 ikut usia yee.. yang dah tua tu takpayah la nak berpesen cam bebudak sekarang. nak jugak belit tudung cam hana tajima kann..tak nak kalah ngan anak. haihh..sabo je lahhh...













ok bai!




eh 530 dah??? *muka berseri seri giteww


0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting