Friday, December 16, 2011

muka berseri & darah manis

Curhat by I E Z S M Y at 12/16/2011 09:47:00 AM
"dah nak kawennnn..patut la berseri2 mukaaaa.."

"wahh berseri2 muka orang nak kawen yekk.."


"tak boleh keluar malam selalu, darah tengah manis tuuu.."


"ehhh darah manis, tak boleh buat keje macam2..."




semua bakal pengantin mesti pernah melalui tagline camtu.. mesti.pernah. aku pun pernah. kadang2 terpikir, yeke berseri..? padahal muka baru balik keje pepaham le lemau selebet berminyak cemane.. berseri dia kata?? ohhh terima kasih tu kena cakap la..orang dah puji kan. ehem kembang jap. yang ni aku boleh terima lagi. sebab orang lain yang nampak berseri ke tak kita ni. kita memang la kata sama jeee.. orang yang judge kita kan. gituu..


yang darah manis kadang2 buat aku tak paham. kenapa di kata bakal pengantin ni darah manis? pernah rasa ke? sebab muka berseri ke? tak pun orang dulu tengok bakal pengantin kena hurung ngan nyamuk sebab tu kata darah manis? nyamuk suka. yeh? nak google malas. hehe. pemalas kau.

tapi sejak duatigaempatlima menjak ni nyamuk suka aim aku. habis merah2 kena gigit. kwanghajaw tau nyamuk ni. sedap sangat yeh darah aku. sedut benda lain tak boleh ke? sedut air masak kan bagus untuk kesihatan. eh?





update pagi2 ni suka melalut. petang2 pun. entah pape je. sabo je lahhh.. dah nak gi tikam nombor ni bai!








hujan semula. alaaa titew cejuk cangat niewww.. *yuck geli haku.


0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting