Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 26, 2011

Terlupa ke pelupa..?

Curhat by I E Z S M Y at 8/26/2011 09:56:00 AM
.

semalam punya cerita.....


semalam gosok baju, dan lepas tu.................. tidurrr............


pagi tadi, bangun cam biasa, mak aku cakap, 'ko gosok baju tak tutup suis ke?' aku macam.. haaa??? (*,*) baru bangun tidur pulak, otak belum betul bergerak lagi.. huhu. tapi aku rasa dah tutup dah, ke aku ingat tu yang kelmarin punya? ohhh kepanasan seterika tuh.. kesiaannn..


yelah aku gosok pukul 1130 mlm camtu, baru sedar pukul 7 pagi tadi. 7 jam dia kepanasan. ohhh maafkan sayaaaa... saya terlupaaaaa.. uhuhu..janji tak buat lagi....


T__________T





ok bai!





raya oiii raya!!!






0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting