Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 1, 2011

Setahun yang lalu...

Curhat by I E Z S M Y at 8/01/2011 11:03:00 PM
.

Setahun yang lalu..
I became a Maid of Honor..

Setahun yang lalu..
Kemana2 mesti bersama. yelah kena jaga orang darah manis kannn..

Setahun yang lalu..
Aku berkejar sana sini cam orang gila cam aku yang nak kahwin..

Setahun yang lalu..
Selama 3 malam aku tak cukup tidur..

Setahun yang lalu..
Aku siapkan bilik pengantin sorang2, and the result is awesome! Dan tidur kat atas lantai+kesejukan sebab tak nak kotor dan kedutkan cadar putih.. haha!

Setahun yang lalu..
Malam sebelum akad nikah, tiba2 gelang kahwin 'hilang'! cam orang gila aku geledah bilik carik.. rupa2 nya ada dalam paper bag. ok fine! padahal aku jugak yang letak dalam tuh. fine! Cuak gila tau tak!

Setahun yang lalu..
The Big Day was perfect!! pergi outdoor sama2 sebab kena pegang barang prop.. tapi tak boring, sebab dapat 'pasangan baru'.. muahaha!

Setahun yang lalu..
After the big day settled, we'd run in relief and fun in the 'Runaway Bride' at Pavilion.. pukul 10 malam lebih baru balik rumah. huhu.

Setahun yang lalu..
Kena tidur bawah sebab my place had been replaced.. wawawaa T_____T

Setahun yang lalu..
Masa aku dah nak balik, we hugged each other so tight and cried!! but yet still cam-whoring. muka selebet ok.





And today, it's your 1st ANNIVERSARY my loveee!!! Hope your family will live happily ever after. oh plus Milo also. ehee..


And I thanks to you, after your 4 months married, I get engaged. badi dok atas pelamin ok. hehe.







Miss you so muchos!!


Pavilion's runaway bride..







haisshh..mata merah masuk habuk pulakk...T____T






update belog cepat2 pleaaaseee....




bai!




0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting