Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 5, 2011

P E N I N G ! ! !

Curhat by I E Z S M Y at 9/05/2011 12:18:00 PM
.

hari ni stat keje lepas seminggu cuti. yang kerja tak sampai 10 orang, sebab yang lain sambung cuti. heh takde masa nak jeles. arini aku sengaja masuk lambat, sebab bos takde. hahaha. suka yeh..?


tadi aku bukak blogger dashboard, tetiba keluar interface pelik. eh? apesal nih? pc ni kena virus ke? antivirus kaspersky kot, tak kan jackie chan tak boleh lawan virus worm ngan trojan kot? eh? eh?

oh lupa, minggu lepas aku bukak dashboard, dan keluar nota blogger ada interface baru, klik situ kalau nak cuba try test. aku pun klik, tengok sikit2 lepas tu aku klik pangkah. terus tak masuk dah sampai arini. aku lupa. aku dah tekan note tu untuk cuba try test interface baru. dan tadi konon terer nak guna, berpusing2 aku carik butang nak tekan, dan akhirnya aku klik 'switch to old blogger interface.' fine. T______T yang lama tetap di hati harap maklum.


how's your raya? ohh biasa jek. abang2 kakak2 aku semua raya kat kuantan, jadi havoc kemain! dengan kakak2 ipar yang kepochi. oh please mind your own business will ya? anak2 sedara yang macam2 hal. nasib ramai yang dah besar2, so aku tade hal sangat lah. raya tahun ni pun aku rasa lain macam. emotional unstable gitu. kenapa entah. raya tak raya jek.

nasib baik movie2 yang di tayang kat tv mostly dah tengok. kecuali Nur Kasih The Movie je lah. tu pun tak dapat tengok sangat, sebab family si dia datang beraya. ok fine. kakak aku dah cerita awal2 sebab dia dah tengok. tak terasa rugi sangat disitu. hehe.


bila nak kawin? well that's a famous question. I just loooovvveeee that question u know that? love it until i cry. *sarcastic mode. huh. so much trouble in picking up the suitable date. yang ni tak boleh la, takde cuti lah, nanti flower girl tak cukup pulak. oh please is that flower girl is a must in every wedding? noooo!! kenapa orang suka menyusahkan benda yang senang? tak ada flower girl majlis kahwin boleh jadi cacat ke? it's me yang nak kawin bukan budak2 tu. haishhh!! feel like nak kahwin koboi jek.


esok lusa si dia ke KL, hemm ok. khamis jumaat sabtu aku ada seminar kat Gambang Resort City. malaasssss!!






ok bai!







nak makan panadol sepapan boleh?





0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting