Tuesday, July 26, 2011

Well, it's the end of the month....

Curhat by I E Z S M Y at 7/26/2011 10:31:00 AM
.

" kau nampak cantik hari ni. "















" e'eh.. apsal kau nampak cam hensem jek hari ni.. "















" aku rasa cam kau ada hutang ngan aku lahh.. "















" tiba2 tekak aku cam nak makan Kenny Rogers jek..hmm.. "
















" eh jom kita gi makan2 ke, karaoke ke, boling ke.. nak? "















" bila kau nak belanja aku..? "


















berhati2 kalau tiba2 ada orang tu baik semacam dengan kita, puji macam2, mengingatkan tentang sesuatu yang kita sendiri ingat2 lupa.. padahal masa awal bulan tengah bulan dulu takde pulak nak puji tinggi mail lambung camtu..
















paham2 lahhhhh....
















ni kan dah hujung bulaannnnn....
















apa sengeh2 kambeng?? aku banyak hutang nak bayo tau huh!





bai!



semalam aku sangat awesome!!



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting