Tuesday, July 12, 2011

Sweet 17.... (^_^)

Curhat by I E Z S M Y at 7/12/2011 02:06:00 PM
.

Today is my best day!














My Sweet 17 BIRTHDAY..... *sengehhhh sampai telingaaaaa...


















alam remaja yang sangat kanak2 ribena. sangat seronok sebenarnya dengan kawan2 yang sekepala macam adik beradik. tapi...... kena struggle untuk SPM, T_____T
walaupun study hanya suam2 kuku je. kena bergelut dengan dunia yang banyak pengaruh sana sini. sebab usia masih muda, jadi keinginan untuk mencuba tu terlalu tinggi macam klcc. tapi ada aku kesahh?? aku hanya ingin mencuba kalau benda tu berfaedah dan bukan mendatangkan malu sehingga menjadi buah mulut orang. *apa aku merepek nihhh.. dan di sini aku ingin mengucap kan terima kasih pada....

















Terima kasih pada Tuhan kerana memberikan peluang pada aku untuk merasai hari peningkatan usia ini..

Terima kasih pada mak sebab melahirkan aku, dan abah sebab membesarkan aku.. sepatutnya kena bagi hadiah pada diorang tau.. tanpa diorang, aku tak ada kat atas bumi ni...sobs sobs..

Terima kasih pada abang2 dan kakak2 dan sepupu kesayangan dan kawan2 baik yang wish.. terharu youu..sobss sobbsss...

Terima kasih pada si dia yang jadi orang pertama pukul 12 tengah malam, telefon untuk wish kat aku. harus lah kan, kang esok merajuk muncung panjang kannn.. hehe..




















dan ya, peningkatan usia yang ke 17...




















dan ia adalah TUJUH TAHUN LEPAS!















kira la sendiri umur aku berapa sekarang..haha!






bai!




kek tak de! sobs sobss...



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting