Thursday, July 7, 2011

Padan Muka Kau! =p

Curhat by I E Z S M Y at 7/07/2011 08:44:00 AM
.

kelenguhan sendi...

















akibat dari ber-boling selama 2 hari berturut turut sebanyak 5+4 frame secara tak hengat..

















ambik kaw! tangan kanan lenguh+ibu jari kanan sakit sebab bergesel dengan bola+kaki kiri lenguh. tapi masih lagi boleh bekerja. masih lagi boleh makan dengan lahapnya... =D

















tapi.. aku kepenatan lah! rasa nak tido jeeeee... tambah lagi, hari ni macam mendung semacam. adoiii ni yang buat mood bekerja aku pun jadi mendung jugak.. haishh!





ok bai!





malam ni nak duk kat rumah jeee...kott... haha.



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting