Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 24, 2011

Mentally TIRED + SLEEPY

Curhat by I E Z S M Y at 7/24/2011 12:29:00 PM
.

hai semua! apa khabar? sehat? tak sehat gi makan ubat banyak2. kalau masuk hospital sebab overdose jangan salahkan aku. =p




baru 3 hari tak update blog. rasa cam lama jek. cehh.. sebenarnya dalam kepala ada macam2 nak di ngomel kan.. tapi tak ada mood nak menaip. apsal yek? padahal aku boleh je menaip sambil pejam mata. seriuuusss ok aku boleh taip macamtu!!! *ada berbaur riak di situ. ehee.. tapi mood tu macam tak sampai pulak. bila dah taip2 separuh, delete balik. dah buang masa kat situ.


kat ofis jaringan untuk ber-internet tak di sekat langsung. jadi aku boleh je nak update blog kat situ. tapi, lagi tak ada mood kalau kat ofis. ye lah, nama pun kerja, kena la buat kerja kan, takkan goyang kaki makan gaji buta pulak. tambah lagi staff dok keluar masuk, kejap2 nak borang cuti lah, kejap2 nak resit gi klinik lah, kejap2 nak amik kunci kereta lah, serius terganggu. lagi satu aku tak nak lah terkantoi. aku tak nak di sebab kan aku sorang, staff lain dah tak boleh akses fesbuk pulak. ooppss.. hehe. lagi pulak aku HR kooottt.. sila tunjukkan teladan yang bagus pada staff lain okeehh!! huh.


sebab lain, kepenatan mental. bukan fizikal. kalau kau kata penat fizikal memang tipu. bukan kau kerja jadi buruh kasar membanting tulang empat kerat bawah panas terik sampai kulit terbakar pakai fair and lovely pun tak berkesan. * sila baca dengan sekali nafas.


kerja ofis tak memerlukan itu pun. sampai ofis, duduk, on pc, duduk hadap pc sampai lunch. bangun kejap2 sebab gi fotostat or bagi dokumen or gi faks or bla bla. masa lunch makan, take a short nap, sambung hadap pc sampai 530. ok bagitau part mana yang penat? betul, penat duduk. punggung kebas wooo. haha. yang lagi penat adalah MATA ok mata! sebab kena hadap pc 8 jam sehari x 5 hari seminggu = 40 jam hadap pc seminggu. kesian mata. sayangi lah mata anda ye. jadi obviously badan2 tak penat. dan obviously lepas office hour boleh main boling 4 frame. haha! boling sajeee...


jadi di sebabkan alasan2 itu semua, aku jarang update blog. maaf kan saya ye kamu semua yang membaca blog merepek kerepek nih.. aku rasa cam serius merepek je entry ni. haiishhh! gila panjang explanation. tak ada panjang lagi ke?


dah lahh..penat menaiippp...



ok lah baii!!!




esok kerja..warrrggghhh!!!!




tinggal seminggu lagi nak raya..eh cop..puasa..hoyeh!!



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting