Sunday, May 8, 2011

SELAMAT HARI IBU! > ni untuk mak...

Curhat by I E Z S M Y at 5/08/2011 06:57:00 PM
aku tak tau apa nama benda ni, tapi macam ala2 frame gambo..abang aku bagi idea suruh bagi benda macam ni. dan 1 setengah hari aku dok mencarik benda ni. nasib jumpa. fuhh... *lap peluh kat dahi...



dan kek, nama tak ingat, tapi yang pasti ada oreo. tu je aku ingat. haha.


walaupun mak suka membebel, marah2, tak suka itu ini, suka mengomen macam2, tapi.... aku tetap sayang sangat2 beliau, orang yang telah kandungkan aku 9 bulan, dan lahirkan, dan susukan, dan besarkan, dan semua lah. sedikit sebanyak perangai beliau turun kat aku, suka membebel..... aaaaaaaaa.... ok...

"SELAMAT HARI IBU!! adik sayang mak sangat sangat sangat..!!!"


oh tak lupa juga pada bakal mak mertua aku. hehe.


bai!


0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting