Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 8, 2011

Nak nanges.. wuwuwuwu T___T

Curhat by I E Z S M Y at 5/08/2011 10:02:00 PM
update blog dari laptop pinjam dan broadband pinjam. wargghh!!


laptop aku rosak kena panah petir. menyesal gila tak cabut plug elektrik dari laptop.

sebab dah jadi kebiasaan, aku jarang guna bateri, pakai elektrik je, dan dah biasa lepas guna tutup suis je, tak cabut plug. mungkin aritu malang tak berbau kan, memang le sangat tak ada bau, hujan lebat dengan ribut petir, sekali satu petir memang kuat sangat, shot kan elektrik dalam rumah aku, semua padam! sampai telefon rumah pun padam jugak. dan streamyx aku pun tak boleh digunakan selagi line telefon rumah aku belum dibetulkan. TM kau memang lambat repair line lah! huh! emo jap. huhu.

paling haru, laptop aku pun padam jugak. waaaa! sayang ok dia. walaupun baru 2 tahun lebih pakai, tapi dia comel! T__________T ceh bajet dia tu orang la nak comel2. uuhuhu.

kesian dia, nasib semua dokumen aku simpan dalam D (hardisk), at least boleh di selamat kan lagi segala gambo movie game aku. kalau tak, memang aku...aaa...tak tau nak kata apa dah. redha.

lepas ni kena beli laptop baru. dan janji takkan buat balik macam dulu. sob sob sob. lepas ni dah guna terus cabut plug. sob sob. lepas ni kalau bunyi2 petir, terus tutup laptop. sob sob. janji ni, JANJI!














T_____T














abang, pinjam laptop ni sampai saya beli yang lain ok. time kaseh. sob sob.



bai!


2 curhat:

aishah on Monday, May 09, 2011 5:01:00 AM said...

alahai...kesian plak...hikhik:)

I E Z S M Y on Tuesday, May 10, 2011 1:29:00 PM said...

kesian je ke ecah? wuhuhu.

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting