Friday, March 11, 2011

Hidup adalah susah..?

Curhat by I E Z S M Y at 3/11/2011 12:17:00 AM
bila kita susah atau tak dapat sesuatu, kita akan menyalah semua orang. semua pihak. yang tak salah, kita salahkan. yang tak tau apa2, kita salahkan jugak. dan menganggap yang kehidupan ni adalah susah.

entah lah..bila aku dalam keadaan macam ni, macam2 aku pikir, orang yang bagi support pun, terasa macam tak bagi apa2 support langsung. kesian si dia... maaf kan saya. T____T buat masa ni, aku terasa sangat putus asa. sangat!

what to do?what to do? jom tengok cite korea 'You're Beautiful' sambil makan Cadbury kesayangan. =D









well.... is it life is hard??




notatambahan: please give me strength, i need to find a job!




0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting