Monday, March 7, 2011

Buang tebiat lah tu. (-_-)

Curhat by I E Z S M Y at 3/07/2011 03:19:00 PM
lokasi : Giant Kuantan

waktu : petang Sabtu

tujuan : nak beli barang le weii...

situasi : saya sedang membelek2 barang...


############################


tiba2 si dia berkata.......

si dia : abang rasa macam nak buat sesuatu lah.

saya : amende?

si dia : rasa nak buat sesuatu kat awak..

saya : nak buat mende abang ni..!

si dia : entah lah..abang rasa nak tampar pipi awak.. boleh tak?

saya : hoh? amendeee la abang nih..hish! (-_-)

si dia : rasa geram jeee..boleh tak nak tampar pipi tu.. *sambil gosok2 tapak tangan

saya : merepek lah! *dalam hati, "buang tebiat ke apa dia nih."

keputusan : si dia tak tampar pun.... anggap saja si dia dah hilang akal untuk sementara waktu. entah apa apa.


ok dah bai!!


notatambahan : please stop eating


2 curhat:

ღ♥.:Nazzy:.♥ღ on Monday, March 07, 2011 10:36:00 PM said...

haha..berjg2 chimey ngan alef tuu..

I AM ME on Monday, March 07, 2011 11:57:00 PM said...

xyah bjage2 dgn encik kdg2 gila tu, dh bese dh..

hahhaha

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting