Sunday, January 1, 2012

Tahun Baru sudah...

Curhat by I E Z S M Y at 1/01/2012 12:00:00 AM
dah pun tahun baru. 2012.

azam baru pleaseeee... bukan azam, tapi lebih pada perubahan diri. yedak?





nak jadi isteri yang baik-solehah-mithali.. anak yang baik... anddddd






a good mummy..(?) eh? ok next!!!




last month as a single. tak campur la lagi beberapa hari yang bulan dua tu. kalau orang tanya bila kawen? bulan depan *sengeh2 kerang busuk. gulp! bulan depan dah?? cepat nyew rasew. boleh tak nak kata tak bersedia lagi? ohh bolehhh pastu kena tampar. kehkeh.


bulan ni jugak bulan yang sibuk. sangat sibuk. kerja ofis-kerja hal kawen-makeover bilik-edar kad-hal kawen lagi. haihhh semput. tak apa lah. masa ni je. dah sudah nanti boleh la berehat sepuas puas nyewww.. *aku saja guna eww tu..


harap2 tahun ni adalah tahun yang bermakna pada kami berdua. dan jugak keluarga kami. InsyaAllah.





ok bai!




bulan yang kena serius fokus kbai.




0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting