Monday, January 9, 2012

Penyibuk.

Curhat by I E Z S M Y at 1/09/2012 11:40:00 AM
last weekend I am super busy. super duper duper busy. ok cukup. suka sangat ulang ayat berkali2 haish. start jumaat aku OT sampai malam, sabtu dari pagi sampai malam, dan semalam sampai petang je. lega makk noks. ini semua gara2 nak Audit ISO yang demmmm itu. di sebabkan aku salah seorang ahlijawatankuasa, maka kena la ber-OT sampai malam. mencik! hanya Huda je tau betapa mencik nya aku dengan benda alah ISO nih. huahua.


sempat jugak la lipat paperbag sabtu malam lepas balik dari ofis, lepas tu konon baring2 nak hilangkan penat jap.. tiba-tiba...! ada konflik di situ.........





aku tertidur... huehue.





semalam pulak habis ot awal, terus shoot balik rumah. tapi petang tu keluar balik dengan si dia carik barang. non other than wedding stuffs. haishh selagi tak sudah kan. asal keluar je carik barang kawen, asal barang kawen je keluar. minggu ni misi makeover bilik aku pulak. harap2 tak ada clash dengan kerja ofis lagi. (-,-)







ok bai.





tak sedap kepala. termakan roti dah expired. sobss..



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting