Monday, January 23, 2012

Wedding Preps - Perkara ni adalah normal kan...?

Curhat by I E Z S M Y at 1/23/2012 02:00:00 AM

perkara2 normal yang terjadi di rumah bakal pengantin (perempuan).


1) bersepah. oh bese lettew.

2) tingkap bogel sebab nak pasang langsir baru. kalau tak ada majlis langsir tak tukar gamaknya. haha.

3) setiap pelusuk rumah ada benda yang berkaitan ngan kawen.

4) rumah dah jadi gudang kotak. sekali ngan pekerja2 yang masuk kerja ikut sukati je.

5) tidur lambat. bese lettew jugak.

6) dont mess with my wedding stuffs. kalau tak ayam kau aku makan. grrr.

7) kilang segala gula2 kek biskut bla bla..

8) stress. bese lettew jugak lagi.

9) makin dekat tarikh makin rasa sesok napas. yedak?

10) oh tu je yeh?

11) tak larat nak pikir dah.

12) apa jadah nak letak nombor gak ni?

13) saja. kahkah!











14) ok bai!






nak cepat habis. tapi nervous nak hadap hari 'tu'. uhuu.






1 curhat:

tucintiut on Wednesday, January 25, 2012 9:21:00 AM said...

lekk luuu... hehee.. bakal pengantin x leh stress2....

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting