Monday, January 16, 2012

Selepas sebulan.

Curhat by I E Z S M Y at 1/16/2012 11:16:00 AM
selepas sebulan berkahwinn..................... (^_^)













dah sudah..awal2 nak merepek kauu..


semalam, baru sudah download cite Ombak Rindu. ehe dah basi kot baru nak cite? aku tau.. aku suka tengok cite yang dah basi2 ni harap maklum. especially cite romantik gitu. dah basi baru tengok. kalau cite hantu tak sampai seminggu tayang dah tengok. semua gara2 si dia. mencik. nasib baik aku tak kesah.

so far, dari penontonan aku, tak de lah sedih noo citenya.. ok tipu. ada gak la part meruntun jiwa. tapi kejap je pun. tak ada pulak aku nak nangis smpai keluar hingus2. tapi..... tengok Aaron nangis cam eh comelnya! haha.

fyi, cerita ni agak sensor, tak sesuai ditonton oleh budak2 bawah 12 tahun. banyak scene berkemban siap basah2 lagi. haish. eh? budak 12 tahun pun dah pandai 'sangat' kotttt... you got what I mean yaw. untuk watak Mila Amilia, dah ngamuk2 tengking2 Haris kuw *eh tetiba.. macam singa lapo, lepas tu tiba2 jadi lembut siap usap2 pipi Haris. cam kelakau pulak part tu. meroyan ke hape. haha.


well percubaan yang baik. dari novel ke filem. nama pun adaptasi kan, tak semua babak dia tunjukkan. jadi, moralnya,







baca novel lagi besh tahuu.. pasni baca novel boleh bayangkan Aaron is Harris. Izzah tu...... aku. oii berangan oii haha!




ok bai!





kepala tingtong sedut bau cat banyak. @_@


0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting