Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 22, 2010

*Today's mood = sigh =(

Curhat by I E Z S M Y at 7/22/2010 11:17:00 PM
kenapa bulan ni penuh dengan interview?penat lah...nak kena telefon calon2..dah la cakap mula2 je formal..lepas tu main hentam je..kalau company lain telefon saya panggil interview, sangat formal, dari mula sampai habis..laju pulak tu cakap, sampai kena 'sorry apa tadi?' hehe tu lah cakap laju sangat, saya ni lambat orangnya..haha..tapi bila turn saya panggil orang untuk interview, entah la dah cuba cakap cara formal, tapi automatic jadi hentam jelah..alah janji kau paham apa aku cakap kan..sudah lah...huh...tadi dah interview,esok ada lagi...ayoyoyo malas sudah...terasa dah jemu buat keja macam ni...ish..

salah siapa?bila staf sedia ada resign, si in charge terhegeh2 mintak resume untuk pengganti..saya la orang paling sibuk, kene belek resume2 yang di hantar n bagi pada in charge, ha kau pilih sendiri yang mana berkenan...lama2 saya yang resign...lagi bagus...huh...(dalam hati salahkan si pengurus besar, sebab..hmm...saya memang tak suka beliau..)oh..tetiba entry yang ni macam emo pulak kan...hihi...ada lah sikit, sebab encik merah tak datang lagi bulan ni...T__T please datang, saya tak sedap hati kalau anda datang lambat sangat...

di sebabkan itu, petang tadi saya melantak 1set kfc snack plate, kfc snack box(yang baru tu) n toasted pocketful..share dengan si dia ya..harap maklum itu!hehe..tapi last2 saya yang habiskan toasted pocketful n snack box...dan tadi, saya baru habiskan sepinggan nasi..nasib baik sepinggan aje..hehe..saya tak boleh tahan dengan godaan ayam masak merah..time kasih mak masakkan.. =) ye, ye..saya memang tiba2 monster hari ini...sila bayangkan emoticon kuning berkaca mata yang konon cool tu..=)

si monster makan cornetto...=D

notasajasajatambah: malaysia megasale pulak nak mula...money please come to meee!!!!


0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting