Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 8, 2010

*Kalendar Julai yg Penuh..

Curhat by I E Z S M Y at 7/08/2010 09:46:00 PM
JULAI = bulan yang paling saya suka sangat sangat!!sebab..??hmm...sila cari sendiri...terima kasih..hehe..

*kalendar Julai saya...yang penuh..macam2 ada... =)

Yang pasti to do list untuk kerja kerja di ofis lagi sikit dari to do list kerja luar ofis..hihihi...yang ada interview, satu dah sudah..satu lagi asyik KIV je..*huh nyampah aku! lepastu nak kena proses kedatangan para pekerja..yang tu dah setiap kalendar saya mark so yang ni tak payah la..semak je..lagi pun memang biase buat..tak payah tulis tak ape....hihihi...

yang lain2 tu..Sale...Sale..Sale...dan Sale..yesss..I liiikeeee!!!!dan juga percutian saya...hehe..

lagi satu..nampak tak satu love besar kale merah di minggu kedua tu..ok..yang itu buat saya suka sangat sangat bulan Julai... (^_~)


notasajasajatambah: tak ada perasaan nak kerja esok...saya mesti resign!!!! >(


0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting