Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 11, 2010

*Sila baca dengan teliti..

Curhat by I E Z S M Y at 7/11/2010 01:20:00 AM
ehem..saje je tajuk tu macam tu..sebab tak tau nak letak tajuk ape..hehe..

sabtu, macam biasa hidup ku...bangun pagi, gosok gigi, cuci muka dan mandi..mekap2, pakai baju kemeja oren yang keras itu, dan pergi kerja..ohh..ofis yang boring itu..heh..

sabtu, si dia ada kempen di Pelabuhan Kuantan, jadinya ayah yang hantar ke ofis..tapi sampai pukul 2, dan saya harus tunggu beliau untuk balik sekali..

sabtu, makan pagi dengan lempeng pisang 4 keping *tamak ke?haha... biasa je tu..

sabtu, hari yang malas..tak banyak buat kerja..banyak melangok je depan pc..nasib baik facebook di blok,kalau tak maaf la..memang aku akan hadap benda tu dari pagi sampai balik lah..haha..

sabtu, tiba tiba si dia telefon..ehem ehem.."kejap lagi dalam pkul 130 abang nak hantar nurse sebab die keje petang, jadinya abang amik awk skali bawak gi tempat kempen sebab kempen habis pukul 3"..ha?abis tu saya nak buat ape kat sana?..."duduk je lah kat booth tu..kejap je, pukul 230 dah siap kemas dah.."hmm..ye lah...

sampai di Pelabuhan..okay..saya memang jadi jakun..ini adalah pertama kali saya sampai di sana..nasib baik tengok dari dalam kereta je..kalau keluar turun, memang akan jadi sangat sangat jakun..hahaha..tapi, orang luar tak boleh masuk sesuka hati kat dalam port tu..harus ada permission yang valid..kalau tak, jadi..alamak trespasser dalam bm ape ye?ish..pagi2 ni bengong pulak dah..huhu..okay..dah tengok kamus, maksudnya penceroboh..=)
dan untuk pertama kalinya saya nampak pelantar minyak dari dekat..si dia kata pelantar minyak tu diorang baru pindah kan ke situ..tanpa sempat bertanya si dia terus potong, "macamana diorang pindahkan, tak tau..pikir sendiri.."..ish macam tau je aku nak tanya soalan macam tu..ish..ish...
sampai je kat sana..yang lain2 dah kemas barang untuk balik..yess..*tak payah aku sambung melangok lagi kat sana..terus masuk barang dalam kereta dan balik...

sabtu, tak balik lagi, singgah Megamall sebab adik si dia nak tukar handbag..nasib baik boleh tukar..hmm Parkson Warehouse Sale..sabar ye..nanti saya akan pergi beli barang barang anda nanti..sabar encik comforter set, encik baju2 semua ye...sabarrr.....anda akan jadi milik saya nanti... =D

sabtu, tak balik lagi juge, dah pukul 5, singgah pasar malam..sebab telefon rumah, mak kata tak masak...okayyy...harus beli makanan..tak kan nak berlapar makan megi biskut kering rendam milo pulak kan..hehe....

sabtu, akhirnya..pukul 6 baru sampai rumah....cetttt....macam balik kerja hari biasa je...ish..ish...


notasajasajatambah: alamak..ada barang yang perlu di beli untuk wedding itu....ayoyo...

0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting