Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 12, 2010

*Its 12th July..!!!

Curhat by I E Z S M Y at 7/12/2010 07:21:00 PM
I am the BIRTHDAY GIRL..!!!!!

today....was not so happy for me...early in the morning dah kena bangun pegi kerja...oh i am sooooo hating that...tak boleh ke aku nak bermanja manja bangun lambat sikit sempena hari jadi ku ini..??ok..at least lambat jugak lah 1,2 minit...je....ish..!!

on the way to work, muka monyok je..si dia asyik tanya, kenapa monyok aje nih...ish..tak suke lah kena kerja...ish..ish....and then si dia pun perlahan lahan keluarkan dan tunjukkan benda alah ni pada saya.......
encik cadbury kesayangan!!senyum lebar lebar masa dapat ni..heeeee....sayang abang!!

ini adalah hadiah waktu pagi.. =D tiap tiap tahun akan dapat..dah tau si dia akan bagi ini dulu..konon macam pre-present lah kan...hihiiii...bunga?hmmm...saya tak suka bunga...pelik kan..biasa perempuan akan suka bila si lelaki bagi bunga untuk apa occasion yang penting pada perempuan itu..tapi saya tak..saya suka tengok, bergambar pegang bunga, tapi tak suka bila orang bagi bunga...tak tau kenapa...mungkin bunga tak tahan lama...akan layu, jadi debu, jadi serpihan..and that's why i prefer chocolate rather than a flower....yess...cukup membebel sekarang....cukup!!

mari teruskan.. =) saya suruh si dia janji petang nanti balik cepat, sebab malam nak keluar...celebrate sikit2..dah tua tak boleh celebrate macam budak kecik buat parti hari jadi dengan kek besar gambar kartun panggil kawan jiran sedara mara semua..membazir tau...sangat membazir..

malam..keluar dalam jam 8..pegi mall dulu..sebab masih memburu baju putih untuk wedding itu..susah sungguh mencariknya..masuk butik 1st lady..cari2 tak jumpa..arrgghh!!kat mana nak cari lagi nih..tak pe lah jalan tempat lain dulu...sempat jugak lah merewang sampai terbeli nail trimm kat carrefour..hahaha..masa jalan di tingkat 2, tengok la butik 1st lady tu, eh ada baju putih la diorang display dalam glass depan kedai...tanpa buang masa, terus turun tanya promoter mana baju putih yang display tu..terus dia tunjukkan..ohhh rupanya blouse..tapi kenapa ada kain..ohhh inner jubah rupanya...ok..saya cuba..dan..cantik..agak puas hati..myr30 aje..at least dapat juga dari pegi kedai merata rata tak jumpa2..menyampah betul..!at last....tak payah memburu baju putih lagi.....=)

eh merepek ke baju putih pulak...teruskan....dah sudah, saya mengadu pada si dia sambil buat muka comel, lapar lah..hihihi..nak makan mana tanya si dia..hmmm..aaa...eemmmm....eerrr..hmmmm...dan si dia terus berhenti di tepi jalan suruh saya fikir nak makan mana...ish!kuantan ni kecik ke ape susah sangat nak pikir tempat makan..ish!akhirnya saya kata, makan kat esplanade lah..saya makan banyak sebab lapar..hehe..dah sudah, si dia tiba tiba ajak jalan tepi sungai tu...eh eh..aphal dia ni ajak berjalan ke situ pulak..selalu lepas makan terus je balik..hmm..atas kepala ada banyak tanda soal..tak pe lah..ikut je lah..siap bergambar2 lagi..saya la tu..biasalah..hehe..lepas tergedik2 saya pun duduk diam, si dia pun ambik kesempatan sarungkan sesuatu di tangan saya..eh..muka saya terkejut poyo tiba tiba..haha..inilah sesuatu itu.........

an 'i love u forever' charm bracelet....

ini mungkin the grand present...mungkin..?nooo...this is the present....thank you so much abang ku sayang....muah muah...


not to forget thank you for those who wishing me in the Facebook...im smiling widely now...smile...smile...=)

notasajasajatambah: sekejap je dah tambah umur lagi setahun...ish..ish.... =/

0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting