Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 8, 2010

*The Weekenders

Curhat by I E Z S M Y at 2/08/2010 10:51:00 PM
Hyatt Regency Hotel Holiday

Check in 6hb2, check out 7hb2.....


hmm...ini..saja2 bercuti di sini...nak release kan tension kerja..hehe..boleh ke terima alasan tu?satu lagi, nak merasa bercuti di hotel tepi pantai...sebab saya suka pantai.....=)

*Please ignore my make-upless face...=)

*Itu adalah bear kesayangan saya.....(^_^)

*The swimming pool behind.....birunyaaa....!(sekali lagi the make-up less face)

*Ini adalah Bayou Spa....the balinese massage spa......

*Ini adalah sedikit permandangan pantai khusus utk sesiapa yg susah nak ke pantai....=)

Kepada sesiapa yang berminat nak bercuti di sini, blh hubungi saya...keee???tak pe, untuk menyenang kerja anda, tak perlu hubungi saya, terus hubungi Hyatt Hotel customer service..mereka lebih berpengalaman untuk melayan pertanyaan anda berbanding saya....... XD

The Bukit Gambang Resort City...

selepas check out, kami terus ke Gambang Resort....cadangnya nak bermain taman tema airnya..sangat lah excited ni, siap singgah Giant beli seluar untuk mandi...dah separuh jalan nak ke gambang si dia tanya..lebih kurang begini dialognya...ehem2..hehe..

si dia:tuala bawak tak?
saya:ha?tuala?(atas kepala ada tanda seru)
si dia:dah tu takkan mandi tak de tuala?
saya:alamak...macamane saya boleh lupe dengan kain 4 segi tu...?

dan selepas tu agak peribadi untuk di paparkan...=)...dan akhirnya, kami buat keputusan untuk tidak mandi di situ, sebab tak ada si TUALA tu...ish..benci betul...tak pe lah, lain kali aja...(sambil muka berkerut2 sedih...huhu..tak dapat main airrr!!)


so disebabkan tak dapat main air, kami makan sebab dah laparrr sgt....=)

*seperti biasa, tuan punya makanan akan interframe dulu dengan muka separuh...hehe...

*Ice blended chocolate si dia.....

*sangat kontra...si dia IB Chocolate, saya air kosong je..??tak pe lah..sebenarnya saya order air suam, tapi waiter tu bagi saya air kosong yang ada ais pulak dah...ish..

*saya punya..mi goreng mamak yang ada udang...sepatutnya tak ada..resipi baru kot..(^_^)

*si dia punya...nasi goreng apa ntah..i envy that telur kuning...setiap kali si dia order makanan yang ada telur macam tu, saya akan cucuk dengan garpu biar pecah meleleh....ha..ha..ha..i like!!!

selepas makan, kami main pool..pool ok..meja kecik dari snooker...tapi cara main sama..terima kasih kepada si dia sebab ajar saya main benda alah ni, dan saya dah berjaya kalahkan si dia...hahaha....tak pe sayang, lepas ni kita lawan snooker pulak yek..besar punya meja...kita tengok sape yang terer...sifu ke anak buah baru belajar dan cepat pandai ni....tungguuuu.....( '_^)

aktiviti seterusnya....naik kereta dan pulang ke rumah masing2..........=)



notasajasajatambah: nasib baik tak ada masalah upload gambar lagi........



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting