Monday, February 1, 2010

*I am confusingggg........

Curhat by I E Z S M Y at 2/01/2010 10:15:00 PM
arrgghhhh!!!! tak tahu nak post apa di sini....so lot of things in my mind...and i dont know which one...huhu...

well, i will be the maid of honor for my cousin huda huddie...and....im hunting for the style of the outfit now...urgghhh...the cloth is been sponsored by her..(actually her father..haha)its satin+lace...and alah melayu sudah la...nak speaking plk dah..mengada betul....

ok...kembali semula tadi...kainnya adalah satin+lace...dan saya dah pun bayangkan bajunya...baju kurung moden, dan lengan cekak macam baju dato ct tu..tapi, terdapat dua kesukaran yang dihadapi..

pertama...sesuai ke kain satin dan lace dibuat lengan macam itu???hmmm.....sungguh bercelaru dalam kepala...

kedua...di mana saya nak tempahhhhh???

ohhh...selama ini baju2 yang saya tempah hanyalah di tempat yang biasa2 aja...ok..auntie tu dah tua, dan saya kurang kepercayaan nak tempah pada dia..ye lah its the big day for my cousin...saya tak nak musnahkan hari dia dgn baju yang kurang elok..dan saya tak nak musnahkan penampilan saya pada hari itu juga!!jadi, baju yang elok mempengaruhi penampilan saya..itu mesti...sebab dah pasti banyak flash kamera yang ingin curi2 ambil gambar saya...(ok..yang pasti mereka tak sengaja..tapi saya je yang lebih2..aahaha)

hmm...im now trying to ask my friends...mungkin nak tempah di bridal boutique..?hmmm..$$..this is the matter...mesti harus serahkan duit yang banyak....=/


notasajasajatambah: kawan2 dah tunang..anda bila lagi?soalan yg dah muak di dengar..=(

0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting