Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 15, 2010

*Setengah harian bersama anak2......

Curhat by I E Z S M Y at 2/15/2010 07:30:00 PM
14022010~ahad@sunday

hari ini saya membawa anak2 saudara saya keluar berjalan dlm kuantan dan sedikit gambang resort.....memang kepenatan lah...huhu.....=*
saya malas nak taip panjang2, sila tengok gambar yek......(^_^)............
*muka excited nak berjalan.....dari kiri: epan and eyka.......XD

mula2, pergi main boling.....

*itu adalah sebahagian dari pemain2...

*ini encik champion.....hampir retak lane boling tu jadinya....haha...

*yang main 4 orang, tapi bola macam main 10 orang....tamak sungguh.....

*kasut yang dah uzur.....kesian...ish..ish......

seterusnya makan.....tapi tak ambik gambar pulak....sebab semua dah lapar sesangat.....terima kasih pada encik McDonald sebab bagi kami makan...hehe......

lepas tu, pegi lah ke Gambang Resort....lagi.....budak2 tu first time lah...tapi saya dan si dia ni dah hampir tiap2 minggu pergi ke situ....tapi entah bila masa nak merasa main airnya...asik main indoor aje....especially main benda alah kat bawah ni......
*Sesi tunjuk ajarku sifu....bila dah pandai muka jadi serius, dan lagi teror dari sifu....haha...XD

maaf sebab tak banyak gambar di gambang.....orang terlalu ramai....terlalu pack....macam semut hurung gula....hehe.....

selesai Gambang Resort, kami ke Telok Chempedak(TC)....lagi.....but i like it...ambik gambar di situ sangat cantik, sebab saya suka pantai...hehe....

*random pic in TC.........

*dengan anak2 yang dah besar panjang tinggi kurus..ok cukup...lebih kurang aje macam saya....



notasajasajatambah: oh my gucci!handbag tiba2 putus.....geram!!!




0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting